老Blue日記

星期日, 9月 10, 2006

MG GP-01始動

2006年9月10日
丙戌年閏七月十八
下午

〈相機〉
今日我老Blue放假,
趁有時間出左去旺角走左轉。
可能自從工友﹣阿溺買左DSLR及工友﹣恆仔佢地兩個都好想去映人像,
剌激我攝影癮服發,走左入相機鋪打左個白鴿轉。
不過,由於O記遲遲無消息供佈E-1後繼機,
攪到呢個系統唔上唔落,有靚鏡現貨(ZD 7~14mm & ZD 35-100mm)都唔敢出手呢!
次次行入相機鋪得個望字。
雖然,映相同有無頂級器材無絕對關係,
但係好器材有“工欲善其事必先利其器“既好處。
起碼如果部DSLR RAW buffer高D,
咁可以?多幾張,成功率高D;
如果枝鏡光圈大D。
咁就可以光圈及快門用多幾級,景深及穩定度多左。

〈網站〉
工友﹣恆仔最近瀏覽一個有關攝影既forum,
極力推介俾我老Blue上去,
原因呢個forum無老牌網站無咁火爆,
氣氛比較輕鬆喎。
我上去瀏覽過,的確係。
不過,暫時覺得好多網友多數出「拍手」、「笑哈哈」icon多過發表個人或攝影意見。
仲係停留起討論買器材既話題居多!
相反國內好多有關網站出相及論相既氣氛好好多,
唔通呢D就係香港既業餘攝影圈既文化?
還是多人開始玩DSLR、普及左有關係呢?

〈音樂〉
今日出旺角自己發左癲咁,
一口氣買左幾隻CD,
其中包括近期好紅既新人﹣泳兒Vincy。
一直對唱片公司﹣金蛋出新人有D抗拒,
但係今次呢位新人真係識唱歌喎,
有D驚喜!
不過,自己就唔係咁喜歡隻CD既包裝,
左摺右摺拎隻CD都好唔放便。

〈模型〉
今日,終於有時間砌模型。
但係唔係要完成埋隻MG卡碧尼,
而係要開始開盒新MG-Gundam GP01,
因為之前起個Blog到都提過,
自己手頭上既MG存貨都相當多下,
但係礙於模型設計問題,
所以選擇以出產年份為砌模型先後次序吧!
不過,唔知呢隻GP01又要砌幾耐呢?

〈馬季〉
今日,原來係馬季開纙。
我老Blue唔係馬迷,
但係身邊有好多工友及同事都係馬迷,
好似同事﹣防撞欄咁,先個輪馬季完左之後,
成個人好似無哂寄託咁,諗野好偏激,
希望馬季開始,個人會正常返啦!
但係至於其他馬迷及球迷既同事唔好過份投入啦,
如果唔係會累己累人嘛!

Blueman

2 Comments:

發佈留言

<< Home