老Blue日記

星期五, 9月 22, 2006

創業、開業、守業

2006年9月22日
丙戌年八月初一


〈創業〉
每個人對自己既前途及事業有唔同既心態及觀點。
前日起個Blog到提過工友﹣阿神計劃年底會離開香港去泰國發展,
尋晚,有機會拍佢老哥返通宵,
好奇問佢泰國政變有無影響佢原有計劃?
佢答話:無!
跟住佢大概咁講左佢去泰國既發展路線圖俾我老Blue聽。
我聽完無表示任何意見,
只係作為朋友精神上支持!
因為創業係需要好大勇氣,
自己自問未有呢份勇氣豁出去。
Anyway,真心希望佢老哥創業成功!

〈開業〉
今晚,我老Blue家妺兩公婆返屋企食飯。
佢地派左佢地既新咭片俾我老Blue,
原來佢地自組新公司,
仲打算擇日開張。
但係家母屬傳統、保守婦女個隻,
聽到反而不喜反憂。
我老Blue從來唔擔心我細妹既能力,
一向膽大心細既佢,相信問題不大。

〈守業〉
自己好耐無買過模型,
今日走左落去樓下間玩具鋪,
買左盒MG-MS06F-2 ZAKU II。
其間,同玩具鋪老細何生吹水,
由於何生間玩具鋪係子承父業,
(細細個已經同佢老豆買玩具,今日又同佢買玩具﹣宿命?)
之前佢原來都係打工,
仲係好多年前起我老Blue同一間公司工作。
屋村入面由多年前四間玩具鋪,到今日只剩底兩間,
由於何生交際手腕比較圓滑,鐘意同客人蘇蘇,
所以keep到好多我呢亭熟客,
除左同佢講下玩具外,
有時話題都離唔開講下女人、時事或者講下生意經咁!

我住緊既屋村屬老屋村,
大大話都有成三幾十年村齡,
今日佢就同我老Blue講今個年頭做玩具零售好鬼惡做。
佢仲話家陣個市好多鋪頂爛市,
又擔心舊租約到期,
唔知新租約幾時會加幾多喎?
講下講下仲話早知唔鬼離開舊公司,
打工穩穩定定,祇少每個禮拜有兩日假放下,
好過家陣每日都要睇住間鋪唔敢休息咁話喎!!

我老Blue自問無闖業精神,
因為的確要有無比勇氣及堅忍毅力先決條件。
反而自己今年開始將每個月既一部份薪金作投資比較適合自己,
祇少若然投資失利都有仲份工保住生活。
每個人生活都有唔同態度及原則。

不過,最令我老Blue反感係有D人既無膽又妒忌身邊朋友成功,
呢D人通常有個通病:工作唔積極,成日埋怨公司唔公平;
性格保守兼怕死,但又貪小便宜;
往往見到身邊朋友進取,先而潑冷水,繼而學是非;
而且佢地對投資無慨念,經常將投機(賭搏)、投資混合一談,膚淺得要命!!
以前我老Blue都係上述呢種人,
不過,自己開始明白咁樣係唔通,續漸戒左以上呢D壞習慣!
開始爬出井口....。
但係上述呢亭人梗有一、兩個起每間公司存在。
佢地仍然留起個井入面,
日日埋怨自己無運.......。

Blueman

2 Comments:

發佈留言

<< Home