老Blue日記

星期六, 9月 16, 2006

UM2耳機run-in完功

2006年9月16日
丙戌年閏七月廿四
深夜

〈耳機〉
我老Blue自上月中買左心儀好耐既Westone UM2耳機。
每晚用文火(用電腦每晚播歌6小時)煲左200個小時,
今日終於大功告成,
對耳機相信進入穩定狀態,
可以好放心咁享受呢對耳機既音質!!
的確煲左咁耐,
每日都留意佢細微既音質變化,
雖然無完全聽哂同級咁多隻耳機既表現,
但我相信無買錯,除非係Triple Driver In-earphone啦!!

〈相機〉
一日Photokina 2006未到或未完,
總係係有令一眾相機發燒友既驚喜或失望既消息。
好似今日咁,繼賓記宣佈K10D、O記宣佈E-400後,
輪到老牌社團Leica一口氣公佈多部新機,
不過,盲既都睇得出好多機種取至老拍檔﹣“蟲下“現役機種。
唯一吸引人既係終於自家開發第一部M系數碼機M8。
一部不折不扣既Digital Rangerfinder Camera,
無疑為Leica打開歷史既新一頁,
亦為M系打破售價記錄,定價好似要5000歐羅。
我真係想問仲會有邊個“奶系“fans會花咁既價錢買呢部M8呢?
以前一部Leica就話可以保值,因為全機械嘛。
但係隨著菲林市場萎縮,數碼時代抬頭,
今日一萬買既DSLR,出年有機會六千未必有人接貨?
Leica既前途睇怕唔好得過O記好多囉.....。

到今日為止,?
我老Blue認為咁多新產品當中,
仍然睇好賓記部K10D。
希望唔好令我老Blue失望啦!

〈模型〉
由今月10號開左盒MG-GP01以來,
到今日為止,由於時間關係都係素組左一半。
希望過多幾日會完成素組階段,
趕快完成呢批早期既模型啦!

〈個人〉
雖然自己唔係乜野大人物,
總係覺得自己無事忙。
有要開工,有話映相,有話砌模型,有話睇住個市,跟住又寫Blog。
有朋友問我點解有咁多時間做咁多野?
我都唔知點解?性格問題卦?唔鍾意停落來既人,唔抗拒新事物、新觀念。
不過,身邊有D中年朋友剛剛相反,
佢地反而開始將自己封閉,
思想及視野越縮越細,仲停留起二、三十?階段既思維。
成日話D電腦更新得太快?銀行分行越來越少?點解好多野要網上登記?
太多佢認知以外既事唔知道....。
唔知個世界依家比以前行得快過以前好多.....。

Blueman

1 Comments:

  • At 16/9/06 5:45 下午, Blogger pcheung said…

    睇左Leica D新機,真係無乜感覺,一來OEM味太重,真係有種淨係賣個brand 既feel,二來以rangefinder機黎講,如果以天價買M8,不如買又平又靚既Epson RD-1!

    至於OM既E400,個design其實唔錯,不過用起上黎未必就手,同埋小弟對OM 既auto focus 同noise control 真係好失望,所以不會考慮啦!

     

發佈留言

<< Home