老Blue日記

星期一, 9月 04, 2006

對CANON產生好感

2006年9月4日
丙戌年閏七月十二


〈工作〉
今日我老Blue開始連續三日唔駛開工,
但係要上公司course,又係悶到發呆個隻!!
呢次全班12人,香港員工佔五個,其餘來至日本、澳洲、美國及德國同事。
仲要全部職級高過我,散仔得我一個.....。

〈投資〉
經過半年試練,初步見到成績,
自己都有少少興奮,但係唔敢大意,
現階段只係起步,
往後仲有好多考驗,
所以呢兩晚好努力咁檢討及修改部署。

〈相機〉
除左上網睇財經市況外,
忽然,好留意CANON既相機資料。
因為自從公佈左最新既DSLR EOS 400D之後,
終於係繼O記咁引入「超聲波除塵系統」。
令我老Blue對CANON信心大左!
因為以往見過好多CANON用家都對sensor沾塵好懊惱,
就係呢樣野導致我揀左部O記E-300,
不過,當時DSLR sensor亦佔好大因素。

科技係不斷進步既,
連CANON都起最低階既DSLR設有呢個“除塵系統“,
睇怕DSLR三大要素:高像素24x36mm sensor、防震及除塵,
CANON都已經具備哂。
所以,我估計CANON好快會將400D以上高階及頂級機種大更新!
個人推測,唔排除好快有5D或以上新版出場。

如果真係會引到我老Blue會轉投CANON陣營喎!
因為CANON的確有好幾枝定焦L鏡幾吸引我架。
除非短期內,其他牌子會有重大突破啦!

Blueman

1 Comments:

  • At 5/9/06 11:45 上午, Blogger pcheung said…

    小弟就比D80 既十一點focuse 吸引住,不過聽聞OM都好快launch 新機,其中包括旗艦級E3 wor

     

發佈留言

<< Home