老Blue日記

星期六, 9月 30, 2006

MG 骷髏高達X-1

2006年9月30日
丙戌年八月初九
傍晚

〈模型〉
今日我老Blue放假。
當然又係訓到黃朝八晏啦!
由午餐轉做茶餐,順道去下模型鋪兼買D模型油,
亦見到有新MG﹣骷髏高達出左!
去開「三星」問有無美國貨既金屬油?
佢就介紹我老Blue去「肥蛙蛙」間新鋪睇下喎!
肥蛙蛙間新鋪起旺角中旅社對面上二樓,
不過,上到去見到肥蛙佢老人家起到set-up緊,
佢仲話要過多兩禮拜先至攪掂喎,唯有過多一排先至再去囉!

緊住返屋企附近間玩具鋪行下,
見到玩具鋪老細何生好忙,
原來剛巧有貨返兼禮拜六,特別多客。
佢見我就劈頭第一句話係咪要盒骷髏高達?
係!不過唔駛咁急下?
佢話唔急架啦!仲話我咁遲先買貨。
?!剛剛先見老細你返貨仲話遲?佢話我見到呢水已經係第二水貨啦!
第一水先個兩日已經俾客掃埋。
下!!佢仲話呢水仲要留幾盒俾呢熟客留哂咁誇張。
咁有心買無理由唔要貨架?

其實呢類玩具大致上分上色(合金魂或上色Figure)及不同比例既未上色模型兩種。
前者因質料及已上色關係,
一向都好受玩家歡迎,但係價錢比較貴。
後者模型雖然平,
但係同一盒模型經唔同人砌,砌出來效果可以相差好遠。
可以話係講求技術及心機,
所以好多朋友砌模型,砌砌下就無乜心機,
唔再繼續玩落去.....。(我老Blue之前亦有提過有兩位朋友咁樣quit左)
砌模型往往比人感覺係少眾玩意!

所以今次繼上次MG-Z高達及強人搶貨熱潮後,
今次MG骷髏高達亦有搶貨效應,
我老Blue諗唔通砌模型有復興跡像?
有待觀察。

〈影視〉
我老Blue好欣賞既日劇「女王的教室」,
無記播放已經接近尾聲,
聽晚就係大結局。
呢套戲除左俾D細佬睇之外,
其實當中意思亦都好適合成年人。

Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home