老Blue日記

星期一, 10月 02, 2006

女王的教室

2006年10月2日
丙戌年八月十一(國慶補假)
下午

〈影視〉
今日我老Blue返通宵。
下晝有時間返睇之前預錄既「女王的教室」大結局。

自己一向好少睇日劇或韓劇,
但係呢套“女王“真係令我既驚且喜,
點解我老Blue鐘意睇,
由於呢套戲主題講教育及師生關係,已經好特別兼題材冷門(大多數劇集來來去去都係警匪、愛情....。)。
由第一集睇已經好吸引,
比起個套“我Miss係大佬“高下立見,後者可睇可唔睇!
自己一直有關呢套劇既任何資訊都「自我封鎖」,
希望有追劇既味道!

睇到最後一集,
自己因為劇情行畢業禮個段戲被受感動.......!
好耐無睇過一套咁有意義兼製作認真既日劇,
女主角天海佑希既演出無話可說!!
當中廿多位小學生個個都好好戲,
而呢套戲當中所講既意思,現實又幾多人做到呢?
“自己既一生應該自己付責!“﹣自己遇到挫折有無抱怨或賴自己無運!
“要有勇氣承認自己既錯誤“﹣自己做錯野有無堆?賴人、投資失理就賴大戶做市?

我老Blue最喜歡女主角“真矢“講個句經典對白:
“唔該大家清醒下!!“。
真係好正。

Blueman

1 Comments:

發佈留言

<< Home