老Blue日記

星期五, 12月 01, 2006

計數機更生

**我的新戰鬥工具**


2006年12月1日
丙戌年十月十一


〈工具〉
自上月頭我老Blue買左部計數機之後,
無疑理財方面的確係方便左,
但係硬係?慣左D大大粒既鍵盤掣,
都係覺得呢部計數機D掣唔夠順手兼唔夠快咁。
於是工欲善其事必先利其器,
忍唔到手感,出左去旺角一間專買計數機既專門店,
好順利買左個又大又好用既商用計數機,
買單都係佰幾蚊,唔貴。
D掣又大粒又好?,個樣仲幾Pro下!!

〈執相〉
除左買左新計數機之外,
有工友約左我老Blue茶記,
主要係問我有關執相少少竅門喎?
呢位工友出到來先知原來呢位老哥係想學點樣「退地」?
啊!基本上少問題,不過佢帶佢Notebook先至原來佢用既唔係Photoshop,
係一個free既軟件Gmip!
咁我老Blue就頭痛,因為小弟從未用過呢舊野。
於是用生平十二成功力儘快了解、消化之下,
再話俾我呢位工友聽點做點做,
慶幸呢位工友學野都算快手,
教左幾個步驟都用得番出來!
呢位工友以前都好抗拒高科技,
家陣為左?食,都順應潮流,都係一個好開始。
不過,可能自己一直以來都係用開Mac機關係,
用工友部PC Notebook硬係好唔就手咁.....。

〈投資〉
近幾日市況非常,經常大上大落。
我老Blue就如先前所講,小心行事,嚴守警戒線,
力保盈利、保本為上。
錢賺少左小問題,
一但蝕本就好難發力再戰江湖!
慶幸自己面對前幾日大跌市,
仍能以平常心待之,
未出現恐懼情緒,
不過,個日要猛?計數機做防守準備功夫......。

Anyway,希望年底結算可以為自己有個交待啦。

Blueman

2 Comments:

  • At 1/12/06 11:14 下午, Blogger pcheung said…

    小弟心急入市,不幸蟹左,現階段蝕了六百大元,會守多一排,blue兄都要謹慎睇實過市也

     
  • At 2/12/06 12:13 上午, Blogger Blueman said…

    張兄,革命尚未成功,同志仍須努力。
    小弟力守最後防線中.....。
    共勉之,大家奮戰到底!!

     

發佈留言

<< Home