老Blue日記

星期二, 8月 05, 2008

夢想成真-MICRO FOUR THIRDS





2008年8月5日
戊子年七月初五


〈相機〉
儘管我老Blue近日面對新工作崗位疲於奔命,
需要一段時間先至可以完全適應。
但係今日上網一個消息令我老Blue火熱起來!!
就係Olympus及松下兩間相機品牌共同宣佈推出新相機系統-MICRO FOUR THIRDS(迷你版4/3),
簡單而言就係將現有嘅4/3系統再縮小化,
但係sensor面積則維持不變,
抽起咗反光鏡及光學觀景器,
即係唔再係4/3 DSLR,
係一部近似換得鏡頭嘅DC仔!!
呢個概念同我老Blue起呢個Blog於5月7日餅乾相機數碼化?不謀而合!!
證明當時自己覺得O記出枝“餅鏡”邊有咁簡單呀?
O記今時今日可以起C記及N記兩大強豪手底下繼續生存,
在於O記知道自己位置及方向,
明知同人鬥「大」無勝算,
倒不如起鬥「細」市場做阿大總有機會搏過新市場有勝算得多!
雖然到今日為止,
所知嘅都係官方單方面發佈嘅概念消息,
仲未有任何「樣版機」或其他有關資料圖片?
不過,我老Blue對O記出部60年代嘅Pen F(附圖為O記1968年出產的Pen F) RF digital 版就好高興啦!
一直以來真係好希望有部Leica M機或Contax G機嘅digital版出現,
今次仲要係O記出梗係有期望啦,
官方仲講到體積會比現役機種E420/E520仲要細喎,
兼且只要加上adpater可用番現有4/3鏡,
咁就梗加不得了......!!
呢個絕對係我老Blue今年最嚴重關注嘅攝影系統!

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home