老Blue日記

星期一, 1月 16, 2006

東京四日行-Day3 (Tokyo DisneySea)

2006年1月16日
乙酉年十二月十七
東京

〈日本迪士尼海上樂園〉
東京時間早上七點,起身見到天色多雲。
今日原本係同伴649哎話去東京迪士尼海上樂園,
不過,今朝叫醒佢既時候,佢用一個失望既表情話我地知,
佢橫強既生命力終於到左極限,頂唔住!!!

就係咁,唯有留低649起酒店,
我地三個按佢意願去完成呢個「迪士尼」咁艱巨既任務....。
落到酒店Lobby,櫃檯職員遞左張紙仔俾我地睇,
係用英文寫既,內容話我地呢兩晚好嘈,騷擾到其他住客!
係咩?哦!唯有向對方示意明白。

跟住我地一行三人,先到上野食個早餐,
花左大半個鐘去到迪士尼,
因為K5、阿著先後去過哂全球咁多個迪士尼,
唯獨呢個海上樂國日本獨有,佢兩個都未去過!
我老Blue鄉下仔一名,任何地方既迪士尼都未去過,無乜所謂。

原本自己三十幾歲人對呢D童話世界唔係咁大興趣,諗住叫做見識下就算!
呀?!原來都唔係喎!
好多設定都好正,不論環境佈局或機動遊戲都好有心思,
令到我老Blue映相映到停唔到手!
但係入面個水世界設計,
唔知點解俾我感覺好有大友克洋個套Steamboy既影子?
同埋呢個迪士尼海上樂園有好多主題同迪士尼無乜關係咁!?

中段一場以海洋為主題既大型水上喜年華,
十分精彩悅目,可惜大家?唔到靚位,
位置唔多理想。
跟住三個麻甩佬睇住時間表,邊到有表演就去邊到。
中途我老Blue拍攝其間發生少許意外,
唔係部相機出問題,而係新買部Digital Wallet唔知點解過左兩次CF卡之後再過停鬼左?
唔係話?咁大整蠱!
依家先至晏晝兩點幾,部Wallet玩罷工點映落去?
當堂成個人茅Q哂!
好彩同伴﹣K5都有同款Wallet,可以分享到D空間俾我過相,
如果唔係都幾頭痕.....。

接近傍晚,重頭節目﹣水上放煙花開始!
今次我地醒啦,晨咁早?定靚位等睇戲。
不負眾望,機械八爪魚大戰米奇大火船!!
眼界大開。
不過乜咁似日本傳統「特攝片」,
又係好似同迪士尼無乜關係喎?
點到好啦,都十分精彩,映到不亦樂乎!

夜晚八點左右返到酒店,
個個唔識英語既日本職員,
又再做一個「咮」手勢,示意我地上房靜D喎,
我地唯有用返同一個手勢「咮」返佢!

呢晚,我地出出入入都好似做賊咁,
好細力咁?門,好輕既腳步咁去?所....。

(待續....)
Blueman

0 Comments:

發佈留言

<< Home