老Blue日記

星期二, 9月 05, 2006

期待Photokina 2006

2006年9月5日
丙戌年閏七月十三


〈相機〉
尋日我老Blue起呢個Blog到提過有關Canon相機既憧憬。
今日,收工(放學)之後有個衝動想去Canon Show Room?Catalogue,
但係因為有D累收工返左屋企。

上網見到網友Cheung兄留言亦都提到轉機。
本想回覆好想轉Canon既意向,
但係佢留言中有話O記將會出E-3。
令我對轉系統意念即刻dup住!

跟住上網轉戰O記資訊,
當然,綜合各非官方渠道知道,有好消息亦有壞消息。
好消息係傳聞O記今年會出兩部DSLR,
一部係E-1後繼機暫稱E-3既東西,
另一部會主攻女性市場既E-400喎!
壞消息係Photokina只會得個Mook-up模型睇,
無實物欣賞,即係有機會又係得個?字!

如果問我老Blue仲對有乜期望?
無!
唔係對呢品牌死心,而係自己等得太耐......。
到時出左先至睇下有無驚喜俾我老Blue。

例如:仲係咪沿用Kodak CCD?(大像數Sensor)
連拍及RAW file有無加大?(Buffer鬥多)
出唔出機身內置防震?(防震)
會唔會加入Live-View模式?(LCD)
AF對焦有無突破?(Fast AF)
配件方面,有無無線閃燈?(Non-Core Flash)
支ZD14~35mm F2銀圈鏡出唔出先?(鎮山之寶)

如果依家O記咁既市場佔有率,
新機做唔到依上要求,(以上規格相信好多網友揀DSLR基本參考指標!)
都幾難再起相機界立足囉!
亦都係呢個原因,
導致我遲遲唔敢再買鏡,
因怕太多死貨起手,驚好難轉手嘛!
到時坐哂艇。

9月26日,Photokina再講。

Blueman

2 Comments:

  • At 6/9/06 12:25 下午, Blogger pcheung said…

    Blue 兄以前好似用Contax N-1,似銀鹽機王食電大嗎? 值得入手嗎?

     
  • At 6/9/06 9:46 下午, Blogger Blueman said…

    Cheung兄,係呀!
    小弟未轉DSLR之前係用Contax N1。
    最後,成套N1 System讓左俾朋友,家陣菲林機只係剩番套Contax G-series。
    至於部N1都幾慳電架,一次新電可以6~8筒菲林。
    不過,今日我就唔係咁贊成再花錢落菲林機到。

     

發佈留言

<< Home