老Blue日記

星期六, 5月 03, 2008

我看IRON MAN


2008年5月3日
戊子年三月廿八
凌晨

〈電影〉
噚晚我老Blue同一眾工友相約去咗睇期待咗好耐嘅電影﹣IRON MAN(鐵甲奇俠)。
耐唔耐我老Blue遇到一啲覺好高娛樂性嘅電影都會約埋幾個朋友一齊入戲院睇,
始終起戲院睇氣氛好好多!

就好似對上幾次睇Transformer(變形金剛)一樣,
如果一個人睇同一班人一齊睇,
感受會無咁過癮!
呢齣IRON MAN全長126分鐘亳無冷場,
娛樂性極之豐富,
兼且有啲笑位都幾抵死,
例如測試腳底噴射器及叫佢條女幫佢「徒手」換心呢兩場。
至於動作及特技好超班,
簡直目不暇及,好精彩!
尤其機設一流,
單係IRON MAN套戰甲已經分Mark-I、II、III咁多,
最後Mark-III出場真型都爆,
至於Ending奸角個件戰甲Project 16機設俾我感覺仲好日本「蘋果核戰記」feel;
據聞呢套IRON MAN係Marvel其下嘅Marvel Studio電影創業作,
首部自資開拍,版權無批俾其他電影公司,
鬼咩!眼見之前Spider-man及X-Men大收旺場,
今鋪一於肥水不留別人田。
完場嘅時候見字幕叫觀眾唔好咁快離場,
原來已經有第二集嘅小小預告,
仲有新人物登場!!
上網睇番嚟緊個套The Incredible Hulk(變形俠醫2),
IRON MAN(同一個男演員及角式)會有份客串㖭!
不過成套戲雖然好好睇,
但係好多演員都好陌生下,
唯獨女主角居然揾金像影后﹣Gwyneth Paltrow(桂莉芙柏德露 ),
有點意外.....!
因為個角式都幾花瓶下?
點都好啦!
我老Blue就好期待下一集嘞。

Blueman

標籤:

0 Comments:

發佈留言

<< Home