老Blue日記

星期六, 8月 09, 2008

中國奧運強勢開幕

2008年8月9日
戊子年七月初九


〈奧運〉
相信好多朋友都會好似我老Blue咁噚晚睇北京奧運開幕典禮。
自己一向對運動無乜興趣,
不過話哂今次起祖國攪,
點都睇一睇個開幕。
未開幕前我老Blue除咗對新建成嘅鳥巢及水立方場館有特色外,
完全對個開幕無乜期望喎!
點知由開幕玩倒數個一刻,
已經覺得場面及安排好不得了,
最後李寧「超人」一般咁點聖火為止,
覺得中國咁大玩「人海戰術」,
個個環節都有幾千人出嚟「做嘢」,
尤其係頭個幕二千幾人撃缶(正方形的撃鼓樂器),
個股氣勢直頭超震撼!!
何指本身作為中國人覺得激動外,
相信連老外會睇到呆x咗,
事後新聞報導下屆英國奧運主辦單位話睇完北京奧運開幕後,
對佢地攪開幕構成一定壓力喎!?

不過點都好相信好多朋友睇完呢次開幕,
一致讚好,今日我老Blue都好多工友都談論呢次典禮嘅出色!
呢次我國傾盡人力物力攪呢次奧運,
亦都感覺祖國力量及氣勢展演,
東方力量開始抬頭之兆....。

站起中國人嘅立場,
當然樂於見到祖國強大,
但起投資嘅立場覺得係咪大牛市就快到呢?
我老Blue就剛剛相反喎!
因為仲見到國內股民損手下對政府有期望救市,
證明股民仲未絕望,
一個大牛市往往建基於大熊市之後重建,
我老Blue等的就是一個入市機會.....。

Blueman

標籤: ,

0 Comments:

發佈留言

<< Home