老Blue日記

星期一, 5月 05, 2008

三週年+人像習作



2008年5月5日
戊子年四月初一(立夏)
凌晨

〈三年〉
今日我老Blue睇返部腦個記事曆,
先記得原來前日(5月3日)係自己寫Blog三週年紀念日。
估唔到自己寫Blog呢個習慣不經不覺維持咗咁耐,
有點不可思議......。
Anyway,雖然自己寫咗好多垃圾文章,
但係都好感謝咁多年一直咁撐場嘅好友﹣恆仔及blog友﹣P Cheung兄、火鳥兄、大雄及占兄,
及其他新Blog友,
容許我老套啲講聲:多謝咁多位支持!!

〈習作〉
前兩日我老Blue又走咗去參與啲影樓閃燈人像活動,
今次參與嘅Model﹣Ceres,
同之前映𠴱幾個Model氣質好唔同,
好重少女味,加上神態舉止完全散發著青春氣息。
其實經過呢幾次影樓活動,
接觸過唔少影友,
當然清一色係男性,年紀由後生仔至中坑都有,
由於過程每場時間僅僅個零鐘,
基本上一入場就要各自揾位「做嘢」,
唔會攪乜嘢自我介紹,
完全香港即食文化﹣即乜嘢都趕頭命。
基本好多影友都係斯文人,
同場嘅時候除咗映相之外,
亦會交流一下攝影心得或者講下「相機經」咁,
不過,當中有次就最深印象.....
個次大家都係本住同一個目的入場,
幾個人同埋model迫埋一個幾廿呎嘅影樓入面,
淨係聽到「察」、「察」嘅連環不絕機械式快門聲,
連續十幾廿分之後,
先至聽到Model問:我換第二套衫好唔好呀?
跟住dead air咗幾秒先至有人開聲:「好呀!」,
而開聲個就係小弟我,
因為實在頂唔順咁死寂嘅氣氛......!
發覺乜原來家陣影人像係咁樣㗎?
唔知以為幾個陌生人一齊同緊個「人形木偶」映product shot㖭?
簡直大開眼界!!
不過,我老Blue抱著趁熱鬧嘅心態去玩,
等玩多幾次嘅時候,
覺得技巧成熟就包場就另一回事啦!
是次習作人像習作﹣Ceres已收錄於在下網上相簿,
歡迎抽空瀏覧及留言。

Blueman

標籤: ,

3 Comments:

  • At 5/5/08 4:18 下午, Blogger 火鳥 said…

    恭喜!恭喜!三年話過就過咗,好采有留番啲蛛絲馬跡响个Blog度,得閒可以重温某年某日某種心情,希望老藍繼續努年,寫唔夠三十年都咪話停!加油!

     
  • At 6/5/08 12:11 上午, Blogger anf said…

    繼續支持!

     
  • At 6/5/08 2:47 上午, Blogger Blueman said…

    火鳥兄、anf兄,
    小弟無言感激!

     

發佈留言

<< Home