老Blue日記

星期日, 5月 11, 2008

陳年硬盤



2008年5月11日
戊子年四月初七(母親節)


是日母親節,
慶幸今日我老Blue返早,
趕及回家同家母食飯。

〈硬盤〉
噚日我老Blue放假,
無無聊聊咁起櫃底「抄」到兩個好舊好舊嘅Hard Disk,
好奇咁揾個舊HD case裝番上去睇吓入面有仲有啲乜嘢啦?
一個已經清空咗,
但係另外一個60GB嘅HD,
原來存放咗我老Blue好耐好耐之前早年scan落嘅舊相底檔案,
除咗有我早年嘅攝影劣作外,
仲有一啲朋友嘅舊相,
睇返真係諗番起當年嘅唔少趣事,
的確幾有趣!
呢啲咁珍貴嘅記錄,
當然第一時間抄返落去個新HD,
等待燒DVD作備份。

巧合嘅係當中有啲朋友,
噚晚出嚟食飯聚舊亦有出席,
我老Blue除咗攝影保持咗十幾年不厭外,
呢班朋友亦十幾年都無變,
人生樂事也!!

Blueman

標籤: ,

2 Comments:

  • At 13/5/08 12:46 上午, Anonymous 匿名 said…

    尐舊相有冇我份先??有就post出。黎睇睇^^

     
  • At 13/5/08 2:44 上午, Blogger Blueman said…

    嘩!恆仔梗係有你份啦,
    不過,我打算遲啲整理好之後先至過俾你嘞。
    到時你自己鐘意點post你話事啦!

     

發佈留言

<< Home